Dziś chcielibyśmy nawiązać z Wami niezobowiązującą dyskusję.
Naturalnie zapowiedzianą wcześniej historię słynnego Mojito również Wam przedstawimy, ale najierw... chcemy coś w zamian.

Opowiedzcie nam co wiecie, sądzicie lub odczuwacie względem tego, niezwykle popularnego trunku.

Jest to temat niczym rzeka... wiemy o tym ;)
Mówi się, że to najlepszy drink na lato, że jest "zwieśniaczony|, że każdy ma na niego swój przepis... a nawet, że piją go świnie.

Chcemy wiedziec wszystko co jesteście w stanie nam opowiedzieć.
 W zamian za tę zachłanność... nie będziemy szczędzić swojej wiedzy.

Uwaga!
Komentarze są otwarte i niemoderowane! :) tylko nie przesadźcie.

Categories:

3 Responses so far.

  1. Unknown says:

    ja wiem ja wiem!

    do najpopularniejszy drink świata! Składa się z sprit-a, rumu, cukru i mięty.
    Świetny latem... i to chyba na tyle

  2. Unknown says:

    A ja go piję też zimą, bo to jeden z moich ulubionych ;)

    To prawda, że jest bardzo popularny - słyszałam, że ma wiele odmian np. z jabłkowym likeriem i wtedy nazywa się "Apple Mohito".

  3. A ja Michał słyszałam, że zamiast cukru dolewa się syrop cukrowy. Ciekawe czy jest odczuwalna różnica ;>

Leave a Reply